E - marketing

Pozycjonowanie sklepu internetowego – jak odnieść sukces w Internecie?

Handel internetowy rozwija się doskonale z wielu powodów. Niskie ceny, wygoda, a jednocześnie dużo większe możliwości wyboru i porównania produktów sprawiają, że ludzie chętnie kupują w takich sklepach. Badania pokazują, że nawet 60% stacjonarnych sklepów ma przez to spadek klientów u siebie. W ciągu najbliższych 10 lat aż 25 % transakcji zakupowych będzie odbywać się w...

 

Budżet dla pozycjonowania strony

Ustalenie odpowiedniego budżetu do pozycjonowania swojej strony jak tak samo ważne, jak wybranie najlepszego dla siebie źródła ruchu. Oczywiście, w zależności od naszych możliwości finansowych będziemy mogli do wyboru zupełnie inne rozwiązania. Nawiązując do znanego powiedzenia, nie warto decydować się na Ferrari jeżeli możemy pozwolić sobie wyłącznie na malucha. Na samym...

 

Jak walczyć ze stereotypem "nudnej marki"?

Bardzo często osoby zainteresowane skutecznym pozycjonowaniem stawiają pytanie o to, czy możliwe jest stworzenie ciekawych treści, których nie da się zapomnieć, gdy zapotrzebowanie na nie zgłaszają firmy o niezbyt porywającej ofercie. Nietrudno wyobrazić sobie ciekawe treści na stronę o hotelu w Ustce, sytuacja komplikuje się jednak, gdy mamy do czynienia z podmiotem wynajmującym...